Автосвіт Миколаїв

Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen. Перший серійний водневий автомобіль Бренду PEUGEOT

Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen. Перший серійний водневий автомобіль Бренду PEUGEOT

Бренд PEUGEOT продовжує роботу в напрямку своєї глобальної стратегії скорочення викидів СО2. З 2021 року як додаток до своїх електромобілів і гібридів PEUGEOT запропонує перший електромобіль, що працює на водневому паливному елементі.

 

Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen стає символом стратегії Бренду «Розширені можливості вибору», яка дає кожному покупцеві можливість вибрати з широкого спектру двигунів той, який найкраще задовольняє усі його потреби.

 

PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen включає в себе нову електричну систему з водневим паливни елементом, яка є інноваційною для концерну STELLANTIS:

 

  • Паливний елемент, який виробляє електрику, необхідну для руху автомобіля, завдяки водневого баку, 

  • Високовольтна літій-іонна акумуляторна батарея ємністю 10,5 кВтг, яка може заряджатися від електромережі, і яка також живить електродвигун під час певних фаз руху. 

Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen пропонує наступні переваги: 

 

  • можливість долати будь-які відстані без викидів CO2,

  • заправка воднем за 3 хвилини на відстань понад 400 км по циклу WLTP,

  • роз'єм для зарядки батареї,

  • доступні 2 варіанти довжини кузова на вибір з аналогічними характеристиками завантажувального об'єму, як у дизельної і електричної версій,

  • завантажувальний об'єм до 6.1m³,

  • вантажопідйомність до 1100 кг.

Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen пропонує яскравий дизайн, безшумний доступ до центру міста, відсутність викидів CO2 і є безкомпромісним з точки зору продуктивності - це додаткова пропозиція для вашої мобільності. Кожна версія PEUGEOT EXPERT незмінно відповідає очікуванням і потребам професійних клієнтів, а також сучасному суспільству, яке зацікавлено в збереженні якості життя.

 

Ринок і потенційні клієнти

 

Ринок сегменту компактних фургонів в Європі становить понад 750 000 автомобілів в рік. У свою чергу, PEUGEOT Expert щорічно збільшував свою частку ринку з моменту його запуску в 2016 році. 

 

Поєднуючи електричну силову установку з можливістю заправки воднем за 3 хвилини на відстань понад 400 км WLTP, технологія водневих паливних елементів є відповіддю на постійно зростаючий попит на індивідуальні запити клієнтів, гарантуючи більшу свободу в їх діяльності.  

 

Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen пропонує запас ходу більше 400 км WLTP з яких тільки 50 км на електроенергії.

 

Водень в баку живить паливний елемент, який виробляє електрику, необхідну для руху автомобіля на великі відстані, а високовольтна батарея забезпечує, крім іншого, потужність, необхідну для динамічних характеристик. Вся система інтегрована в автомобіль, що гарантує відсутність компромісів щодо об'єму або корисного навантаження.

 

В даний час водень стає головною опорою енергетичного переходу з підтримкою ряду міжнародних проектів. Європейський союз активно займається розвитком екосистеми своїх країн в плані автомобілів. Це стосується не тільки зарядних електростанцій, адже ЄС інвестує близько 60 мільярдів в розвиток водневої енергетики та інфраструктури.

 

Завдяки цим урядовим планам кількість водневих станцій в Європі постійно збільшується, і Бренд PEUGEOT працює безпосередньо з постачальниками сировини, щоб надавати комплексні пропозиції. 

 

E-Van нового покоління з водневою ефективністю: технологія нового покоління

Новинка побудована на універсальній модульній платформі EMP2, яка передбачає використання різних видів силових агрегатів. Так, фургон PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen отримав 100% електричний привід, основою якого є електромотор з максимальною потужністю 100 кВт і крутний момент 260 Нм. Причому крім номінальної потужності, електродвигун також може запропонувати і ряд інших переваг: максимальна тяга відразу з першого обороту, рух без шуму і вібрацій, немає перемикання передач і неприємних запахів. І, звичайно, повністю відсутні викиди CO2. І що важливо, Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen, поєднує в собі два джерела електроенергії:

 

  • Водневий паливний елемент, розташований в моторному відсіку в передній частині автомобіля, подає електрику в електродвигун шляхом рекомбінації водню, що міститься в баку, з киснем з повітря. З вихлопної труби виділяється тільки водяна пара.

  • Електродвигун з максимальною потужністю 100 кВт і максимальним обертовим моментом 260 Нм. Цей електропривід, розташований на передній осі, аналогічний силовому агрегату PEUGEOT e-EXPERT (акумуляторно-електрична модель), який виділяється коробкою передач, адаптованою до обмежень навантаження, властивим комерційним автомобілям.

  • Високовольтна літій-іонна батарея, розташована під сидіннями кабіни, ємністю 10,5 кВтг і потужністю 90 кВт,

  • Трифазний бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кВт, розташований в моторному відсіку,

  • Система резервуарів, що складається з 3 резервуарів для зберігання водню, розташованих під підлогою, загальною ємністю 4,4 кг при тиску 700 бар.

Маючи 2 джерела живлення електромотора, новинка пропонує різні етапи роботи і підключення системи водневого паливного елемента:

  • На старті та на низькій швидкості: тільки високовольтна батарея забезпечує електродвигун потужністю, необхідною для тяги,

  • На постійній швидкості: паливний елемент подає енергію безпосередньо на електродвигун,

  • Під час прискорення, обгону або підйому: паливний елемент і високовольтна батарея об'єднуються для подачі енергії на електродвигун,

  • Під час гальмування і уповільнення електродвигун заряджає високовольтну батарею.

Вже зі старту Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen виробляє достатню потужність для динамічного руху і подальшої роботи. Вибираючи новинку для себе, ви отримуєте рух без вібрації, без шуму, без перемикання передач, і, звичайно ж, без викидів CO2. Єдиний викиди і з вихлопної труби - це водяна пара

 

З огляду на безшумний рух PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen, інженери подбали про безпеку пішоходів у місті - на швидкості до 30 км / год включається звуковий сигнал, який вказує на наближення автомобіля

 

Бренд PEUGEOT впевнений в якості свого продукту, тому дає гарантію на високовольтну батарею 8 років або 160000 км, зі збереженням ємності не менше 70%.

 

Електричний фургон нового покоління від PEUGEOT

 

Відповідно до концепції Бренду - сила і витонченість - новинка PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen зберігає м'язистий зовнішній стиль моделі Expert, але доповнює його характерними дизайнерськими відмінностями електричної версії. Салон електричного фургона також змінився: використана оригінальна панель приладів, розширено функціонал системи мультимедіа та навігатора, повністю перероблена центральна консоль:

  • новий перемикач «e-Toggle» замість звичайного важеля перемикання передач;

  • селектор для вибору режимів їзди («Eco», «Normal», «Power»);

  • кнопка активації паркувального гальма.

Новий фургон PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen пропонує три режими руху, які перемикаються спеціальним селектором в салоні 

Кожен режим пропонує свої настройки роботи електромотора:

- режим «Eco» (віддача електромотора 60 кВт і 190 Нм) - для максимальної дальності ходу;

- режим «Normal» (віддача електромотора 80 кВт і 210 Нм) - для звичайних щоденних поїздок;

- режим «Power» (віддача електромотора 100 кВт і 260 Нм) - для максимальної динаміки і тяги при високому завантаженні.

Також передбачено два варіанти інтенсивності рекуперації (уповільнення фургона з одночасною підзарядкою тягового акумулятора).

 

Водій може вибрати:

- звичайна помірна рекуперація - слабке уповільнення, подібно до процесу гальмування двигуном на автомобілях з ДВЗ;

- більш інтенсивний рівень рекуперації - вибирається після натискання кнопки «В», дозволяє більш інтенсивно сповільнювати фургон і більш ефективно накопичувати енергію в акумулятор.

Таким чином, новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen є першим серійним автомобілем PEUGEOT, що пропонує електричну версію з водневим паливним елементом. З цим новим автомобілем, який ідеально втілює стратегію «Розширені можливості вибору», PEUGEOT йде ще далі в електрифікації своїх моделей.

 

Новинка PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen надійде в продаж у Франції і Німеччині з кінця 2021 року. Він буде вироблятися у Франції, в Валанс'єні, а потім транспортується в Німеччину, Рюссельсхайм - центр STELLANTIS, який спеціалізується на водневих технологіях.